*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

24 Οκτωβρίου

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ

24 Οκτωβρίου


Η «περίπτωση» του Γιώργου Παυλίδη απέναντι σ’ αυτούς που προεκλογικά δίνουν την ψυχή τους για την εκλογή του και στην συνέχεια …«εγκαταλείπονται» στην έπαρση και την ανέξοδη «προβολή» του ΕΓΩ του, δεν είναι τωρινή ώστε να με εντυπωσιάζει…
-Το ίδιο «επαναλαμβάνεται» από το 1998 κι εντεύθεν, οπότε ακόμη κι αν με κατηγορούν ορισμένοι για μαζοχισμό, υπάρχει ένα δίκαιο επιχείρημα…
-Αυτή είναι η ΦΥΣΗ μου!
-Οπότε αδίκως προσπαθείτε να με… «φτιάξετε» να καταφερθώ εναντίον του, καθότι σέβομαι και την δική του «φύση»…!
-Πάντα προεκλογικά γίνονταν ο καλύτερος «φίλος» και πάντα μετεκλογικά γίνονταν… ΚΑΠΝΟΣ!
-Απολαμβάνων την δόξα που κατέκτησε!!!
……
*Πάντα λοιπόν έτσι  συνέβαινε εδώ και μια 16ετία τουλάχιστον κι αν δεν με πιστεύετε, ιδού ο Γιώργος Παυλακάκης, συνταξιούχος πλέον της μαχόμενης δικηγορίας και της πολιτικής, ρωτήστε τον αν έχω  δίκαιο ή άδικο…
-Αν και χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει…!
……
*Τι να ξεχάσω δηλαδή; Ότι την ημέρα που εκλέχθηκε Νομάρχης Ξάνθης ο συγκεκριμένος κύριος τον Νοέμβριο του 1998 κόντρα σε μηχανισμούς Σαλτούρου, - ΠΑΣΟΚ πήγαμε να το γιορτάσουμε στο τότε ταβερνάκι στο δάσος του Ευμοίρου κι ο Γιώργος (Παυλακάκης) έφτασε στο σημείο να δακρύσει, καθότι ούτε για τον εαυτό του έκανε τόσο αγώνα, ο δε δικός μου ενθουσιασμός ήταν τέτοιος, που νόμιζα ότι εγώ… εκλέχτηκα Νομάρχης;
-Και με το που πέρασαν 1-2 χρόνια δεν προλάβαινα τις…αγωγές του Παυλίδη σε βάρος μου; Και μάλιστα με δικηγόρο τον Γιαλάογλου, για να μην είναι και… ντεμοντέ με την εποχή;
……
*Επομένως μη με ντοπάρετε άδικα γιατί όχι μόνο παραμονές εκλογών, αλλά επί 4 ολόκληρα χρόνια όταν ελάχιστοι έδιναν «βήμα» στον… τροπαιούχο νυν Περιφερειάρχη, εγώ έβαζα το στήθος μπροστά αντιμετωπίζοντας τους… Piazza Del Popolo, τους Ευριπίδηδες, τους Γιαννακίδηδες, τους Ιλχάνηχες, ακόμη και τους γαλάζιους κομματικούς που προωθούσαν από τα κεντρικά τη διαπλοκή με το ΠΑΣΟΚ…
-Αυτή λοιπόν είναι η φύση μου και τέλος!
……
*Και τα γράφω αυτά, όχι μόνο για να στείλω και στον ίδιο τον νυν Περιφερειάρχη αλλά και τα ενταύθα «αυλάκια» και «παπαγαλάκια» του το μήνυμα ότι…
-Μου είναι παντελώς αδιάφορο πως διαχειρίζονται και την εξουσία τους, αλλά και την συνεχή ανέξοδη αυτοπροβολή τους που δυστυχώς ήδη ξεπερνάει κατά πολύ σε έπαρση… αυτή των προκατόχων τους!
……
*Και φυσικά δεν θα μιζεριάσω και να σχολιάσω πόσες φορές ημερησίως με έπαιρνε προεκλογικά ο νυν Περιφερειάρχης στο κινητό για να μου καταγγείλει ή να μου παραπονεθεί τι «πόλεμο» του κάνουν οι τότε αντίπαλοι και όψιμοι…φίλοι του!
-Των οποίων την… ξενάγηση ανέβαλε προχθές το πρωί με τέτοια χαρά και ικανοποίηση! Προφανώς γιατί τώρα καταχωρούν τα δελτία τύπου Του!
……
*Αυτή είναι η φύση μου, αυτός είναι ο τύπος του κυρίου Παυλίδη... Οπότε, κάντε τουμπεκί άπαντες και βουλώστε το, γιατί ζωή να ‘χουμε άπαντες!
-Στο τέλος της 5ετίας του κι όταν ξαναβρεί τα… «ζόρια» ο κύριος Παυλίδης του «εγώ και τίποτα άλλο», σίγουρα θα μας… (ξανα)θυμηθεί άπαντες!
Οπότε λίγη υπομονή, κουράγιο και θάρρος! 
-Και ο επίλογος. Να τον αφήσουμε να δουλέψει τον Περιφερειάρχη, γιατί ευτυχώς, όσο ΥΠΑΡΧΕΙ… αυτός!
-Η πατρίς και κυρίως η Περιφέρειά μας και ο θεματικός του Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, δεν κινδυνεύουν!



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »